Hej hej :)

Nu sätter jag mig en stund framför datorn för att skriva några ord *:) har precis glot film med min bror och det var sjukt nice :) och sen snackat med mamma om mina jväla problem att jag ska ta medicinen för det är så jag bler väldigt sur lätt och att jag fantiserar dummar saker, asså att jag kommer förlorar en person och det känns jobbigt :/ och det har jag gjort känns det som för jag sitter och stirrar i tele för att se om jag har fått ett sms av dig, med det är endå bara blankt.. men min mamma säger att det bästa är att säga förlåt och det menar jag värkligen och det gör jag annars hade jag inte skrivit nu :/ men nu är det bara att vänta och se om man är värd en andra chans men jag vet att det var mitt fel....  vad för fel säger jag inte till er, det vet själva personen som jag har gjort det mott:/ men alla förkännar en andra chans :) och då ska man ta vara på den.. men som sakt tar jag inte medicinen då göra jag dumma saker som jag ångrar direkt efter och då får jag ångest / mvh alexander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0